Wednesday, December 22, 2010

Permulaan...

Blog ni adalah tulisan menganti suara dan isi hati gua. Dan gua menulis apa yang gua nak cakap... Kebanyakan tulisan gua akan menyentuh tentang tanah Malaysia hari ini, semalam, terdahulu atau terkemudian.  Topik pulak boleh melangkau batas, ikut apa yang panas pada masa ni... politik, sukan, muzik, keluh-kesah orang kampung, rongeng orang bandar... apa saja yang gua nak tuliskan, gua akan tulis.


Sepekara yang pembaca perlu ingat...., blog ini adalah tulisan menganti suara dan isi hati gua.  Lu tak perlu setuju dan tak perlu beria-ia sangat untuk tak bersetuju dengan tulisan gua.  Lagi pun, ada berjuta blogspot lain kat dunia ni, kekalau terasa blog ni tak serasi ngan jiwa lu, cari dan baca blogspot-blogspot yang lain.  Sombong?... Tidak, gua adalah gua.... sesusuk jiwa merdeka dan tak minat untuk dijajah.  


Gua punya posting mungkin 2 atau 3 baris aje untuk satu post.... dan mungkin berjela-jela. Hmmm, mungkin.  Gua mungkin akan menulis pasal Anwar Ibrahim, Tun Mahathir, Kerajaan, Kementerian, cerita daripada Berita Harian, Utusan.... mungkin.


Gua mungkin akan kerap menulis, dan mungkin akan malas menulis... Salam permulaan untuk semua

No comments:

Post a Comment